Confesiunile unui barbat ultra-modern

Am adormit pe canapea azi-noapte. Yoga mereu ma baga intr-o stare de somnolenta, cred ca o sa incerc pilates.
Ah, la naiba, iar am uitat sa-mi dau masca jos de pe fata. Sper sa nu-mi usuce pielea ca data trecuta, ca nu mi se mai intinde fondul de ten cum trebuie.

-Iubiii, tu mai ai crema din aia hidratanta cu acid hialuronic, colagen si extract de codita de soricel? A, si sa imi dai si mie niste mascara de la tine, ca pe a mea mi-a terminat-o ieri Catalin ca nu mai avea nici iubita lui.
Hai, te rog! Imi cumpar si eu azi una ca am drum la solar si la mani-pedi. Pinky promise!

O, doamne! Azi trebuie sa-mi vina comanda la DVD-urile cu tutoriale de machiaj si coafura. Omg! Abia astept!

Chiar nu inteleg de ce iubita mea nu e interesata de toate chestiile astea. Ieri am prins-o ca nu s-a dat cu crema exfolianta pe corp. Asta in conditiile in care eu ma dau de doua ori pe zi. De ce doar barbatii trebuie sa depuna efort intr-o relatie???
E dureros cand se pune in pat si ma atinge cu pielea ei aspra. Plus ca se epileaza cu lama, nu cu ceara ca mine. Ce naiba, doar stie ca sunt sensibil. Dezamagitor!

Si iubita lui Catalin e la fel. Unde mai pui ca si a lui il sacaie mereu cate 2 ore sa fie gata mai repede. Ce vina are el ca Dana se “pregateste” in jumatate de ora? Ce sa faci in jumatate de ora? Abia imi termin parul de facut. Frumusetea asta nu vine de la Univers. Frumusetea trebuie intretinuta. Mai lasati-ne in pace! Vrem sa fim frumosi si ingrijiti, nu ca voi femeile.

Pana la urma, meritam pe cineva care ne apreciaza. Pentru ce depunem atat efort ca sa aratam bine?
Pe bune acum, toti baietii mei ma complimenteaza, iar femeile nici macar nu observa cand ne facem sprancenele diferit.

Am primit complimente si de la barbati straini. Ca noi ne apreciem unii pe altii, ne dam sfaturi de beauty, facem noaptea baietilor, nu ca femeile care ar fi in stare sa se omoare de la atata invidie. E strigator la cer!

Bine ca il am pe Catalin. El stie sa ma pretuiasca cu adevarat.

Ah, sa nu uit sa-l sun sa mergem impreuna la epilat. Poate ma mai lasa sa-l masez. Imi place cum se simte dupa.

XoXo.

Leave a Reply

