Supradoza de verde

Nu din aia ilegala, ci supradoza de culoarea verde in par.

Inteleg ca a fost aleasa culoarea anului de catre Panteon, Panetone, Pantene sau Pantone, cum i-o zice, dar totusi e prea mult verde pentru mine. Imi e de ajuns ca il vad aproape zilnic in farfurie.
In orice parte as da cu ochii tot in fire de par verzi mi se-ncurca globii oculari.

Nu exagerez cand zic ca nu trece o zi in care sa nu vad un cap pe care se preling languros niste alge ramase de anul trecut de la malul Marii Negre. Ca doar acolo gasesti asa ceva.

Balayage, suvite, ombre, sombre, shatush, marrakech, bangladesh toate sunt cu verde. Verde si nimic altceva. E practic noul blond.

Si mai e ceva. E oribil. Eu urasc verdele din tot sufletul meu ironic, critic si sarcastic, dar imbracat cu o sensibilitate si o amabilitate cum rar se mai gaseste. *Ce poetica sunt astazi*
Stiu, se bate cap in cap ce am zis, dar la Gemeni orice e posibil.

Orice in afara de a tolera verdele. Il detest! E o chestie personala.
Singura nuanta pe care as purta-o e aia army, dar in niciun caz in par, Santa Mafalda!

Plus de asta, tre’ sa ai si un stil, o atitudine ca sa te vopsesti asa. Si trebuie musai o tehnica impecabila si o nuanta de verde placuta la ochi. Parerea mea!
Recunosc ca am vazut vreo 2-3 gagici carora le vine bine, dar sunt prea putine in comparatie cu cate sirene pierdute am zarit pe strada.

Stiti la ce ma gandesc cand vad o tipa cu verde aruncat la misto in par??

1. La alge
Cum am zis si mai sus. Parca prietenul ala cu retard si hormonii pubertatii inca zburdand ca nomazii prin el, a impins-o cu capu-n balariile marii si n-a mai reusit sa si le scoata din par, putrezind acolo.

2. La muschi
Din aia de care cresc pe copaci. E ca si cum tipa a facut o drumetie pe crestele Carpatilor si a luat cu ea o amintire urata in urma unei nefericite alunecari in care s-a dat cu capul de toti trunchii copacilor pana la poalele muntilor.

3. La Fuego
Fuego si muma-sa impodobind bradul. Un brad din ala ofilit cu 3 ace pe creanga, cumparat in Ajunul Craciunului de la samsarii din coltul strazii in care nici pisica n-are chef sa se urce.

4. La liane
Alea pe care se dadea Tarzan. Parca-mi si imaginez cum se ivesc 2-3 cameleoni printre suvitele verzi si pe masculul junglei cu Jane la subrat sarind din liana in liana pana la destinatie cu Cheetah pe urmele lor. Zau!

Uitati

164207
Vedeti? Doua elemente rupte din acelasi film care se omogenizeaza atat de bine incat devin unul singur.

Acum, na, fiecare face ce vrea. Eu critic pentru ca imi place pamfletul care iese din treaba asta. In rest, nu ma priveste.

Mai mult decat ma ia cu greata de la verde, pentru ca “problema personala cu aceasta culoare” ma enerveaza efectul de turma.

Fiecare a inceput sa isi doreasca sa iasa in evidenta cu ceva. Culmea e ca toti vor sa fie diferiti, iar intr-un final au ajuns sa arate toti la fel, vorba prietenului meu.

Da, verde in par e diferit. Dar toate sunt verzi in par. Deci, toate sunt la fel.
Ah, sunt reincarnarea pura a lui Socrate!

Sau poate nu vor sa fie diferite. Poate sunt doar BIO. Ca altfel se vopseau si in alte culori, nu?

Las mai jos cateva poze cu nuantele de verde care vin bine pe par, combinate neaparat cu brunet. In niciun caz cu saten, pentru ca mie imi lasa impresia ca arata ca un gazon la inceput de toamna, cu niste fire de iarba uscate.

30f98aeff425fd1cf956316c5f6c63bf
785cde5bfad5bc9ced7afa04063ba7a1
cc7e2740fef5e5b85937baeae1dee72f
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Leave a Reply

