Cand distractia e doar pe facebook

Oamenii astia care se duc in cluburi si in cele mai de top locatii ar trebui premiati cu cate un Oscar pentru cei mai buni actori, scenaristi si regizori. Vorbesc serios!
La cat de bine stiu sa simuleze distractia si viata high-class, n-ai cum sa nu vrei sa le oferi premii. La cat de bine puse la punct au profilele de facebook, ar trebui ca Hollywood-ul sa le trimita zilnic oferte disperate de job-uri.

Sa para ca te super distrezi, cand de fapt esti la cea mai plictisitoare petrecere, e mare lucru. Sa arati prietenilor tai de pe facebook ca ai o viata perfecta de lux e ceva ce nici advertiserii, oamenii de marketing si PR-istii la un loc nu reusesc sa faca.

Despre ce vorbesc eu aici? Weekendul asta news feed-ul mi-a fost inundat de poze de la mare si check-in-uri la SW si Loft. Care mai de care s-a laudat si inca se mai lauda cu super distractia de care are parte.

Bineinteles, eu nu mai cred de mult timp in distractia cu care se afiseaza ei mandri pe facebook si ma doare fix in pix ca ei sunt acolo, in timp ce eu ma relaxez acasa in mediul meu. Iar chestia asta mi-a fost confirmata de multe ori de live-urile pe care le fac diversi “prieteni” de-ai mei de pe facebook.
Cum a fost si cazul unui live de la Loft pe care l-am vazut azi. M-am uitat de curiozitate si ce sa vezi, distractia care se vedea in poze disparuse subit.
Toata lumea statea inghesuita mai ceva ca in RATB la orele de varf, cu mutre plictisite, cu paharul intr-o mana si cu telefonul in cealalta, unii bataiau din picioare, cel mai probabil de frig, si nimic din toata scena nu dadea semne de distractia aia maxima pe care ne-o vindeau noua, saracii si antisocialii care stau acasa.

Asa ca, nu va mai ofticati cand vedeti ca toata lumea e la mare sau in cluburile din Bucuresti si se “distreaza” de mama focului. 80% din oameni sunt acolo numai asa ca sa nu stea acasa. Se duc doar de dragul check-inurilor si al pozelor ca sa intretina viata aia minunata de pe facebook. Pentru a-si afisa outfit-urile si ultimele achizitii, pentru a arata ca au bani si valoare, desi unii isi dau tot salariul pe o masa la Loft si toata luna se imprumuta de bani de pe la prieteni pentru un borcan de zacusca si-o paine.

Astept Oscarurile 🙂

Leave a Reply

