Chestii enervante, dar amuzante, pe care pisica mea le face

Trebuie sa va marturisesc ca de 13 ani de cand am pisica, motan mai exact, viata acasa e mult mai amuzanta.

E clar ca pisicile sunt din cale afara de nebune si ciudate, fac chestii dubioase pe care nu le-as intelege nici daca as studia decenii intregi creierul lor, iar uneori sunt amuzante, alteori extraordinar de enervante. Dar, totusi, amuzante.

Motanul meu arata foarte dulce si cumintel, dar uneori se comporta de parca ar fi Trimisul de pe lumea cealalta cu misiunea speciala de a ma teroriza.

Ce face el mai exact de va tot zic ca e enervant?

Ma musca si ma zgarie constant
De cand e mic, doar asta stie sa faca. Cateodata stau si ma intreb daca nu cumva asta e menirea lui in viata.
Se pune comod la mine in brate, incep sa il mangai, sa il masez delicat si dintr-o data ma trezesc c-o durere de-aici si pana-n Iad de la ghearele si coltii lui infpiti in mana mea.
Really? Ce-am facut sa merit asta?

giphy

Se tine dupa mine de fiecare data cand merg la baie
Intra dupa mine si se uita pur si simplu. Sta si se holbeaza ca mata in calendar. Doar ca eu nu sunt un calendar.
Cand fac dus e cel mai enervant. Intra si iese din baie de parca el chiar ar face ceva important si benefic pentru omenire.
Cateodata am impresia ca sunt intr-un loc public unde lumea se fataie constant pe usa. Ca la farmacie, numai ca n-am clopotel la intrare.

giphy1

Se trezeste la 5:30 dimineata si miorlaie
Cere mancare. Noroc ca se trezeste mama sa ii dea si ma scapa de aceasta corvoada. Acum cand ma gandesc, imi pare rau pentru ea.
Dar cand sunt singura acasa se impute treaba. Eu nu prea ma ridic cu una cu doua din pat doar pentru ca asa vrea coada lui.
Si incepe sa miaune obsesiv, mai strig la el sa taca, iar mai miauna, eu mai arunc cu un papuc dupa el, el miauna din nou. Nimic nu functioneaza, e perseverent.
Isi solicita coardele vocale pisicesti pana ma aduce la disperare si ma motiveaza sa ma ridic doar ca sa nu-l mai aud cum miauna ca o vioara stricata.

giphy2

Zgarma in litiera
Ba, da’ zgarma, nu gluma. Nu stiu unde vrea sa ajunga si cat de adanc vrea sa sape pentru a-si ingropa bastonasul de ciocolata.
Si dupa ce termina cu nevoile, iar incepe cu zgarmaturile. Si nu se lasa pana nu ma duc la el sa ii curat nisipul, cu nervii intinsi la maxim de la ritmul ala sacadat cu care zgarie pe fundul litierei si de la praful care imi infunda caile respiratorii.
Cateodata zgarie si faianta. Sta in litiera si dupa ce se plictiseste de nisipul ala, zgarie faianta. Asta-i o mare, dar o foarte mare dilema pentru mine.

giphy3

Alearga prin casa in toiul noptii
Uneori alearga zgomotos prin casa la ora 3 dimineata!
Cand toata lumea doarme. Cand nici macar liliecii nu zboara. Cand nici apa de pe teava de la toaleta vecinilor nu se aude curgand. Atunci se trezeste el, atleticul nocturn, si incepe sa faca pe Usain Bolt.

giphy4

Ma enerveaza, e un mic diavol, dar mai mare imi e dragul de el. Acum, cat am scris articolul asta, el e facut gramada pe hainele mele si sforaie. Cum sa nu-l iubesc?

Leave a Reply

