Amore, vero amore!

Iubirea nu e adevarata pana nu iese cu scandal intre amorezi à la mafia siciliana, pana nu se lasa cu putina cafteala in stil taekwondo, capoeira si kung fu, si pana nu se toarna niste injuraturi cu “vaffanculo” peste balcon ca la usa rulotelor minoritatii aleia fara tara. Scuzati franceza.
Altfel, nu imi explic de ce ti-ai da creierul pe razatoare intr-o astfel de relatie, daca nu din pura iubire.

Asa cum fac vecinii mei italieni care, desi stau in apartamente diferite, insista in continuare sa faca show-uri cu petarde si artificii cu defectiuni tehnice cel putin o data pe saptamana. Mai mult ea, decat el.

Dar n-ar fi mai simplu sa incheie ce soi de legatura or avea ei acolo si sa ne lase si pe noi, oamenii civilizati, sa ne bucuram de seri in liniste si pace deplina fara sa auzim vocea nebunei ca un fel de dublaj prost al filmului pe care vrem sa il vizionam? Caci doar seara o apuca pe ciumpalie sa tipe. Si termina dupa ora 00:00.

Am mai auzit femei tipand, dar ca asta sa-si zgarie ore intregi coardele vocale ca un incepator care canta la violoncel, in viata mea n-am pomenit si nici n-o sa pomenesc vreodata.
Fie ca barbati-su ii raspunde sau nu, fie ca are ghinionul de a fi la ea fizic ori doar in imaginatia ei parazitata, femeia se cearta in continuare, Anticristul din ea stie cum si de ce. E rupta din filmele cu dementi din spitalele cu boli psihice.

Mai mult ca sigur e pe ceva puternic, o combinatie de ciuperci cu metamfetamine si cocaina. Nu poti sa fii lucid si sa te manifesti in asemenea fel la varsta respectabila de vreo 50 de ani, banuiesc eu.

La suprafata, din cate observ, au o relatie esuata din toate punctele vedere.
Din surse sigure stiu ca el a fost casatorit si are o fiica. Si-a lasat nevasta pentru iubita nebuna si regreta pana in adancul rectului ca a facut asta.

Pe actuala nu stiu sa va zic cum a cunoscut-o. Stiu doar ca e sicilianca. De acolo, de la mama mahalagelilor. De aici si felul ei psihotic.
Intreaga la minte nu e, draguta nu e. Deci, nici nu se pune problema de fi vreo bomba sexy pentru care merita sa faci orice sacrificiu numai ca sa atingi o bucatica misto. E un altfel de explozibil, dar nu asta e important.
Nu mi-as fi lasat familia pentru asa ceva, decat daca as fi vreun extremist nebun.

Initial, n-a vrut s-o mute la el in apartament, dar poti sa scapi asa usor de-o dereglata la cap? Nu poti. Banuiesc ca si-a dat si el seama la momentul respectiv ce-i poate pielea sicilencei.

Norocul lui a fost ca la scurt timp a reusit sa-i faca decolarea si sa o aterizeze un etaj mai jos. Si bine a facut, ca n-ar mai fi scapat de ea nici s-o dea cu tamaie si apa sfintita.

Ulterior, l-a prins cu alta matracuca acasa. Atunci a fost primul scandal pe care eu l-am apucat. Si mi-am dorit sa fie si ultimul.

Dar, eu nu prea atrag norocul. Asa ca, saptamana trecuta am fost surprinsi cu o alta cearta, ca soldatii din razboi cu grenade in timpul somnului.

A inceput scrantita la cap sa urle si sa rastoarne casa cu fundu-n sus taman cand ne uitam si noi la ceva frumos. Mai savureaza tu, daca poti, filmul la care te uiti, cu vocea unei descreierate care estompeaza orice alt sunet din jurul tau.
Tipetele veneau si prin pereti si prin geamul de la balcon, nu stiu cum. Imaginati-va la ce volum era setata femeia daca a fost posibil asa ceva.

Imi venea sa ma duc la ea sa-i indes o felie de pizza cu ananas pe gat ca sa taca din gura. In acelasi timp, imi luam si revansa, chinuindu-i gusturile cu acea combinatie ingrozitoare.

Dar n-am facut-o. Am lasat-o sa tipe pana cand amorezul ei, pe care nu-l am auzit sa intre in jocurile foamei, a cedat psihic. A iesit nervos pe usa, a coborat la nebuna, s-au auzit 3 busituri, dupa care a revenit in apartamentul lui ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.
Totul durand maxim 2 minute.
Aveam impresia ca se filmeaza un sitcom.

Dar nu s-a linistit demonul din ea. A continuat sa tipe timp de 3 episoade din serialul pe care il vizionam. Episoade a cate 45 de minute fiecare.
N-am inteles prea multe. Noroc cu subtitrarile. Dar chiar si asa, vocea diliei reusise sa imi intre in cap si abia ma mai lasa sa procesez ceea ce citeam si vedeam. Era ca un virus care imi blocase toate functiile.

Imaginati-va gradul de tulburare mentala care il chinuie pe barbat. Dar nu ii plang de mila, el si-a facut-o cu mana lui.

Singura fiinta pe care o compatimesc e catelul ei. Mi-l imaginez pe bietul animal ascuns dupa canapea, cu coada tremurandu-i, de fiecare data cand nebuna face scurt circuit si i se declanseaza neuronii malefici. Nu stiu cum rezista, saracul, la atatea socuri.

Insa, am planuit ca la urmatorul scandal sa mergem sa salvam victima colaterala, care nu a avut privilegiul de a-si alege singur stapana.

Leave a Reply

