Te iubesc, dar vreau sa-ti spun adio

As vrea sa ne luam ramas bun, desiĀ sunt dependenta de tine, cu toate ca imi faci atat de mult rau.

Te cunosc de cand eram mica si ai fost alaturi de mine mereu, mi-ai oferit mii de bucurii si ma faceai sa radiez de fericire de fiecare data cand te vedeam. Iar faptul ca ai facut parte din viata mea o perioada de timp atat de lunga si importanta ma face sa imi fie si mai greu sa renunt la tine.

Imi amintesc si acum ce am simtit prima oara cand te-am atins. A fost dragoste la prima vedere si de atunci am stiut fara niciun dubiu ca aveam sa te iubesc toata viata mea. Dar nu aveam sa stiu ca tu imi vei oferi doar iluzia fericirii si ca ai sa ma ranesti atat de rau.

Cand am realizat ca nu-mi faci bine, am incercat cu durere sa te departez. Si reusisem pentru o perioada, dar stii bine ca am cedat si m-am intors cu disperare la tine.

De atunci, imi esti in ganduri in fiecare zi. Nu exista clipa in care sa nu imi fie pofta de ceva din tine.
Tanjesc mereu dupa savoarea ta care imi mangaie buzele cu atata delicatete de fiecare data cand mi le atinge.

Tu esti cel care da gust cafelei mele de dimineata si cel care imi face sangele sa imi fuga prin vene.
Cel care ma face sa cred ca e bun pentru mine, dar in acelasi timp imi lasa urme atat de vizibile pe corp si in inima, distrugandu-le putin cate putin cu fiecare zi ce trece.

Este cel caruia as vrea sa ii spun adio pentru ca imi provoaca celulita, hipertensiune, probleme cu inima, ma face sa arat naspa in costum de baie si sa nu ma mai incapa hainele din sezonul trecut.

Tu esti mult iubitul meu zahar, dar as vrea totusi sa te pot scoateĀ din viata mea intr-o buna zi.

Sunt sigura ca vezi gasi pe altcineva care sa te iubeasca neconditionat.

Leave a Reply

